ÀNGELS

Vet aquí una vegada una il·lusió que perseguires durant molt i molt de temps, hi deixares l'ànima, la butxaca, les ganes, l'emoció... fins i tot gent amb qui confiaves, gent a qui havies ajudat i a qui li havies facilitat la vida tant com tu creies que s'han de fer les coses, amb el cor.Tot d'una aquesta il·lusió començà a enmalaltir. Què li déu passar em preguntava? Està bé de salut, físicament sembla estar en bona forma, però hi alguna cosa que no funciona. Passaven els dies i t'adonaves que la gent del teu voltant et buscava alguna cosa que semblava que havies perdut i et preguntaves què era? I un dia, sense que t'ho esperesis algú et va preguntar qui ets, què fas, i a què et dediques? I llavors comences a parlar dels demés de la gent amb qui havies dipositat tota la il·lusió, amb qui confiaves. Se t'omplia la boca parlant meravelles d'aquella gent a qui pensaves haver ajudat tant de qui tant orgullós et senties malgrat els mal de cap que t'havien dut. I la persona que et demanava tantes coses diguè;-"Mec! Resposta incorrecta". parla'm de tu. I en aquell precís instant, aparegué, era el meu àngel trencat en petits trossets que havia repartit en cadascuna d'aquestes persones i em digué :- "Et vull a tu, torna amb mi". I al cap d'una setmana en una reunió vaig veure trossets foscos d'àngel que sobressortien de les mirades disperses de la mateixa gent a qui jo els hi vaig donar un trosset del meu. I passà, el que passa quan dones tot esperant que algú t'ho agrairà, el que passa quan només tu saps diferenciar l'interés de la intenció, l'orgull de la benevolència i la bona fe de la innocència. La traició va arribar per ennegrir els trossets d'àngel que havia anat repartint als mateixos que ara me'l volien prendre. Però l'àngel va ser més fort i a mesura que van anar passant les hores tornava amb mi per quedar-se i donar-me forces per continuar havent après la lliçó: no tothom està preparat per rebre un trosset d'àngel ni tothom el fa servir per fer el bé.
Ara l' àngel i jo som on sempre hauríem d'haver estat i m'ha buscat nous reptes amb gent nova i no tant nova, que no els cal que jo els doni cap tros d'àngel meu per què cadascun d'ells en té un de més gran que el meu.
Sé què això que escric molts  ho podreu entendre però sobretot el que hi havia era una necessitat de fer-ho. I pels que no sabeu qui és l'àngel, és aquella espècie d' aura que tots tenim però que molt  poquetes persones saben que tenen per què no l'han sabut buscar dins seu per transmetre aquella energia postiva a la gent que els envolta.

Per tots els àngels del món.

Comentaris

Entrades populars