Començar

Avui començo una nova aventura, escriure aquest blog. Des de petita que m'agrada llegir i escriure i estic molt contenta d'obrir un espai on poder deixar-vos anar tot allò que penso, que he après o que us pot servir per per alguna cosa. 
Començar és una paraula que està entre la por a lo desconegut i l'emoció de la novetat. Totes les coses importants que fem a la vida comencen un dia en concret; un dia comencem a caminar, a parlar, a llegir, a escriure, a enamorar-nos, en definitiva a viure. El més bonic de començar però és que ho pots fer a cada instant per què sempre hi ha un moment al dia que comences a fer alguna cosa i malgrat sigui una rutina, la feina, o l'anar a comprar el pa sempre t'ho pots prendre com si comencessis de nou, amb aquelles ganes que implica, sense la recança que en el passat allò que fas fer malament un dia s'ha de tornar a repetir. I com us dic en la presentació el pensament positiu és clau en el començar. I així és com vull començar el meu bloc, començant a explicar-vos les coses que se'm vagin acudint i les que m'aneu demanant.


Som-hi!

Comentaris

  1. Respostes
    1. Moltes gràcies Cristina. Aniré parlant de coses vàries que se'm van acudint.He començat per parlar de personetes com un gest cap als meus nens

      Elimina
  2. Gràcies Marta per compartir aquest bloc amb tothom. Et felicito i et desitjo molta sort. Jo segur que serè una fidel seguidora teva.
    Salutacions.
    Yolanda Ruiz

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies Yolanda farem el que podrem.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars